PCOB activiteiten

De PCOB‐Zuidplas organiseert activiteiten voor volwassenen. De activiteiten vinden plaats in de grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum aan de Beijerinkstraat 53 in Nieuwerkerk a/d IJssel, Gratis toegang, ook voor niet leden. Dinsdag 30 juli en 27 augustus van 14.00 ‐ 16.30 uur de spel‐ en contactmiddagen. Een spel spelen of alleen gezellig samenzijn met afsluitend borreluurtje.

Woensdagmiddag 11 september: 14.00 uur extra ledenvergadering, 14.30‐ 16.30 uur voor iedereen een presentatie van de landen Nepal
en India door Gerth Westmaas. Het overzicht van verdere PCOB activiteiten staat eenmaal per twee weken in de PCOB‐column in het Hart van Holland. Meefietsen op woensdag; meewandelen drie keer per week.

De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de PCOB kunnen gratis worden afgehaald bij de Christelijke boekhandel Shofar aan de Kerklaan of in de bibliotheek; de bladen liggen ook in vele kerken. Voor info en/of vragen: Nel Oudijk,
[email protected] of www.pcobzuidplas.nl.