Sport & spelweek 2024

Ook dit jaar organiseert de Hervormde gemeente in Nieuwerkerk a/d IJssel weer een sport & spelweek in het Essepark.

Voor de kids van 4 – 9 jaar
Het programma start op dinsdag 13 augustus om 10.00 uur. Vanaf 9.45 uur is er inloop om in te schrijven. De organisatie vindt het fijn als je dit van te voren vast doet via de QR-code. De ochtend zal eindigen om 12.00 uur. Iedere dag organiseren zij leuke activiteiten, zoals de vossenjacht en het zeskamp. Ben jij avontuurlijk?! Dan is er -zoals ieder jaar- op vrijdag de opblaasbare stormbaan en sluiten ze de tentweek af met een heerlijke High Tea! Men vind het superleuk als jij er bij bent, kom je ook?

Voor de tieners van 1- 14 jaar
Het programma start op dinsdag 13 augustus om 18.00 uur. Vanaf 17.45 uur is er inloop om in te schrijven het liefst via de QR-code. Het programma loopt tot 20.30 uur. Ze starten met een lekkere maaltijd en daarna is er een sport en spelactiviteit. Ze spelen Levend Stratego, doen een spellenparcours en op vrijdag hebben ze uiteraard de BBQ en de stormbaan. Wie durft de uitdaging aan? De gouden tip voor vrijdag: trek oude kleding aan! Je bent van harte welkom ook als je niet alle avonden kunt komen!

Locatie De Sport & Spelweek vindt ook dit jaar weer plaats rondom de grote Witte Tent in het Essepark in Nieuwerkerk aan den IJssel. Ze sluiten de week af met een bijeenkomst voor alle leeftijden. Van jong tot oud, iedereen is welkom op zondagochtend 18 augustus om 11.00 uur.